Müügitingimused

MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe caffemelton.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Caffe Melton OÜ, asukohaga Harju maakond, Viimsi vald, Haabneeme alevik, Tellissaare tee 14, 74001.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Caffe Melton OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Caffe Melton (registrikood) 10919112, veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes ning on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Tasuda saab Eesti pankade SEB, Swed, LHV, Coop ja Luminor pangalinkide kaudu. Makseid vahendab Maksekeskus AS.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Kaupa on võimalik tellida Omniva või Itella Smartpost pakiautomaatidesse üle Eesti ning kasutada ka kullerteenust mugavamaks kauba kättetoimetamiseks. Tarnet on võimalik valida Veepipoe kassas.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. 

Tellimuse vormistamine 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

Alkoholitooteid müüakse ainult täisealistele klientidele. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete üleandmisel kulleri poolt või pakiautomaadis vanuse tõestamisel.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

Kohaletoimetamine 

Kaupu saadetakse ainult Eesti siseselt. 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kalendripäeva jooksul. 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. 

Alkoholitoodete üleandmisel on kulleril õigus nõuda vanuse tuvastamiseks isikut tõendava dokumendi esitamist. Dokumendi mitte-esitamisel on kulleril õigus jätta tellitud tooted kliendile üle andmata. Pakiautomaati alkoholitoodete tellimisel tuleb paki kättesaamiseks tõendada vanust.

Taganemisõigus 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-maili kontakt@caffemelton.ee teel ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile kontakt@caffemelton.ee või helistada telefonil +372 5663 8467.